loading...

عمل بيني در مشهد

انجام عمل بيني در مشهد

بازدید : 267
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18


هواپيمايي و پرواز زاگرس را چقدر مي‌شناسيد؟ آيا تا كنون تجربه‌ي سفر با اين شركت هواپيمايي را داشته‌ايد؟ در اين مطلب قصد داريم راجع به اين شركت هواپيمايي، تاريخچه‌ ي آن و خدماتي كه به مسافران خود ارائه مي‌دهند صحبت كنيم. چنانچه قصد سفر هوايي داريد؛ اما براي انتخاب يك شركت هواپيمايي تجربه و اطلاعات كافي نداريد، با مطالعه اين مطلب مي‌توانيد با مقايسه پرواز زاگرس با ديگر شركت‌هاي هواپيمايي مناسب‌ترين گزينه را انتخاب كنيد.

پرواز زاگرس

پرواز زاگرس را بيشتر بشناسيد.

در اين قسمت مي‌خواهيم كمي راجع به تاريخچه‌ي شركت هواپيمايي زاگرس صحبت كنيم. فعاليت اين شركت در سال 1384 با ورود دو فروند هواپيماي توپولوف آغاز گرديد؛ اما اوج شركت هواپيمايي زاگرس زماني بود كه در سال 1386 با ورود دو فروند هواپيماي بوئينگ MD به ناوگان هوايي خود اضافه كرد. زاگرس اولين پرواز بين‌المللي خود را يك سال بعد يعني در سال 1387 با پرواز در فراز آسمان تهران-دمشق تجربه كرد. ناوگان هواپيمايي زاگرس در حال حاضر داراي 19 فروند هواپيما است كه در كليه‌ي مسير‌هاي داخلي و بين‌المللي پرواز مي‌كنند. اين هواپيماها شامل:

  • بوئينگ ام دي
  • ايرباس 320
  • ايرباس 321
  • ايرباس 319

هستند كه با بيش از 3400 صندلي آماده ارائه خدمات هستند. در يك سال اخير پرواز زاگرس موفق شده است پذيراي بيش از 4 ميليون مسافر باشد اين رقم براي يك شركت هواپيمايي، آمار خوبي است. در كارنامه‌ي زاگرس شاهد رشد 35 درصدي مسير‌هاي پرواز داخلي و رشد 75 درصدي مسافران هستيم.

خط پرواز زاگرس

چه چيزي سبب موفقيت بيشتر پرواز زاگرس شده است؟

شايد زماني كه زاگرس با دريافت گواهينامه Part 145 و Part M گام‌هاي رو به رشد خود را در بخش مهندسي تعميرات هواپيما و ساخت كيترينگ مجهز به دستگاه‌هاي پيشرفته برداشت، نقطه عطف شروع موفقيت‌هاي اين شركت بود. يكي ديگر از دلايلي كه باعث شده تا زاگرس نامي شايسته ميان رقيبانش از آن خود كند، افزايش تعداد هواپيما‌هاي ناوگان خود در مدت زمان كوتاهي بوده است. اين شركت در حال حاضر سهم بسزايي در حمل و نقل هوايي كشور دارد. از طرفي به كار گرفتن نيرو‌هاي انساني متخصص و مجرب و همچنين استفاده از استاندارد‌هاي ايمني بالا در برقراري پرواز‌ها، بيش از پيش اعتماد مردم را نسبت به اين شركت هواپيمايي افزايش داده است.

خدماتي كه هواپيمايي زاگرس به مسافران خود ارائه مي‌كند.

شايد يكي از دلايل محبوبيت شركت هواپيمايي زاگرس، خدماتي است كه اين شركت به مسافران خود ارائه مي‌دهد.

1- مسافرين بيمار

قبل از اقدام به سفر هوايي بايد مراحل صدور مجوز پزشكي را طي كرده و قبل از اقدام به سفر هوايي ملزم به اجراي اقدامات زير مي‌باشند.

  1. به دفاتر فروش مراجعه كنيد.
  2. اگر بيماري خاصي داريد يا به نياز به ارائه خدمات خاصي در حين سفر داريد اطلاع دهيد.
  3. فرم اطلاعات پزشكي از سمت دفاتر فروش بليط به مسافر داده مي‌شود.
  4. اين فرم بايد توسط پزشك معالج بيمار و يا شخص بيمار با مهر و امضاي پزشك مربوطه پر شود.
  5. در انتها اين فرم بايد به تائيد پزشك شركت هواپيمايي و پرواز زاگرس برسد.

چه مواردي نيازمند اخذ مجوز پزشكي براي انجام مسافرت هوايي مي‌باشد؟

  1. بارداري بالاي 28 هفته نيازمند صدور مجوز پزشك مي‌باشد. توجه داشته باشيد كه خانم‌‌هاي باردار بالاي 32 هفته مطلقاً منع پرواز هستند.
  2. اگر بيمار مشكل تنفسي داشته باشد و نياز به كپسول اكسيژن در كابين هواپيما داشته باشد، براي اين مورد قبل از سفر بايد مجوز پزشكي صادر شود.
  3. چنانچه از جراحي سزارين شخص بيمار كمتر از زير ده روز و عمل زايمان طبيعي زير يك هفته نگذشته است، بدون مجوز پزشك امكان سفر با پرواز زاگرس نخواهد بود.
  4. بيماراني كه به تازگي دچار سكته قلبي شده‌اند و درد قفسه‌ي سينه دارند.
  5. بيماراني كه در يك هفته اخير سكته مغزي كرده‌اند.
  6. اگر بيماري تازه تصادف كرده باشد و يا دچار يك بيماري عفوني مسري باشد، براي پرواز مجوز پزشك الزامي است.

مواردي كه براي آن‌ها نيازي به اخذ مجوز پزشك نمي‌باشد.

  1. اعمال جراحي اصلاح ديد مانند ليزيك و لازيك، جراحي ليزري قرنيه و…
  2. سوختگي‌هاي سطحي پوست كه نيازمند ارائه خدمات ويژه‌اي در طول پرواز نيستند.
  3. آتل‌هاي گچي و غيره؛ به شرط نداشتن خونريزي و درد پس از گذشت 24 ساعت پس از گچ‌گيري
  4. اعمال جراحي سطحي كه با پوست، مو و زيبايي صورت و… در ارتباط هستند.
  5. جراحي‌هاي بيني بدون پانسمان

دقت داشته باشيد كه شركت هواپيمايي زاگرس از پذيرش افرادي كه داراي گچ بلند پا هستند (از كف پا تا بالاي ران) و همچنين كليه‌ي افراد برانكاردي معذور است. همچنين چارتر 123، قديمي‌ترين سيستم خريد آنلاين و ارزان‌ترين نرخ پروازهاي چارتري، به شما توصيه مي‌كند دارو‌هاي مورد نياز خود را در كيف‌دستي خود به همراه داشته باشيد.

2- استرداد بليط پرواز زاگرس

توجه داشته باشيد كه وجه استرداد بليط فقط به شماره كارت مسافر مسترد مي‌گردد و هر‌گونه تغيير در پرواز داخلي شامل جريمه مي‌شود و درصد جرائم مشابه شرايط كنسلي مي‌باشد.

شرايط استرداد بليط‌هاي پرواز زاگرس

كلاس‌هاي نرخ W

از زماني كه بليط شما صادر شود، امكان هيچ‌گونه تغيير و با استرداد در اين پرواز مجاز نمي‌باشد و هيچ‌گونه وجهي مسترد نخواهد شد. بار مجاز همراه مسافر در اين پرواز 15 كيلوگرم براي مسافر بزرگسال و كودك مي‌باشد.

كلاس‌هاي P, K, Y, V

از زمان صدور تا ساعت 12 سه روز قبل از پرواز با 50 درصد از هزينه‌ي پرداختي، قابل استرداد مي‌باشند. بار مجاز مسافر مشابه مورد قبل است.

كلاس‌هاي نرخي L, Q, H

از زمان صدور تا ساعت 12 سه روز قبل از پرواز با كسر 45 درصد تا ساعت 12 روز قبل از پرواز با كسر 50 درصد و تا سه ساعت قبل از پرواز با كسر 60 درصد و از سه ساعت قبل از پرواز به بعد 80 درصد، الباقي قابل استرداد است. بار مجاز مسافر در اين كلاس پرواز 20 كيلوگرم براي مسافر بزرگسال و كودك مي‌باشد.

كلاس‌هاي نرخي M, N, R

از زمان صدور بليط تا سه روز قبل از پرواز با كسر 35 درصد تا ساعت 12 روز قبل از پرواز 40 درصد و تا سه ساعت قبل از پرواز 50 درصد و از سه ساعت قبل از پرواز به بعد 70 درصد، الباقي امكان استرداد دارند. بار مجاز همراه مسافر مشابه مورد قبل مي‌باشد.

كلاس‌هاي نرخي B, D, E, S

از زمان صدور بليط پرواز زاگرس تا ساعت 12 سه روز قبل از پرواز با كسر 25 درصد تا ساعت 12 روز قبل از پرواز 30 درصد و تا سه ساعت قبل از پرواز 40 درصد و از سه ساعت قبل از پرواز به بعد 50 درصد الباقي، قابل استرداد است.

كلاس‌هاي نرخي I, T, U, A

از زمان صدور تا ساعت 12 سه روز قبل از پرواز با كسر 15 درصد تا ساعت 12 روز قبل از پرواز با كسر 20 درصد و تا سه ساعت قبل از پرواز 30 درصد و از سه ساعت قبل از پرواز به بعد 40 درصد، الباقي قابل استرداد مي‌باشد.

كلاس نرخي F, Z, K

از زمان صدور بليط تا ساعت 12 سه روز قبل از پرواز مي‌توانيد اين بليط‌ها را با كسر 10 درصد تا ساعت 12 روز قبل از پرواز 15 درصد و تا يك ساعت قبل از پرواز 20 درصد و از سه ساعت قبل از پرواز به بعد 30 درصد، الباقي را استرداد كنيد.

جهت مشاهده كامل مطلب به صفحه پرواز زاگرس مراجعه كنيد.

برچسب ها پرواز زاگرس ,
بازدید : 258
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

خريد كاغذ ديواري و هر آنچه قبل خريد بايد بدانيد

همانطور كه از اسم كاغذ ديواري در مشهد مشخص است، كاغذ ديواري پوششي است كه روي ديوار قرار مي گيرد. استفاده از كاغذ ديواري در چند سال گذشته رشد فوق العاده چشمگيري داشته است. در اين مقاله درباره كاغذ ديواري و هر آنچه قبل خريد بايد بدانيد و همينطور ويژگي هاي ديوار پوش و طرح هاي كاغذ ديواري را به تفضيل بيان خواهيم كرد.

كاغذ ديواري چيست؟

كاغذ ديواري اسامي متفاوتي دارد مانند ديوار پوش، والپيپر و غيره.

بنا به شكل و طرح روي كاغذ ديواري در فضاهاي متفاوتي كاربرد دارد مانند: منزل، اتاق كار، اتاق كودك و حتي در رستوران ها و تالارهاي بزرگ. بنابراين مناسب هر سليقه اي مي باشد.

چند نكته خيلي مهم قبل از خريد كاغذ ديواري كه بايد بدانيد

كاغذ ديواري و هر آنچه قبل خريد بايد بدانيد | ديوار پوش | كاغذديواري | كاغذ ديواري |

چند نكته خيلي مهم قبل از خريد كاغذ ديواري كه بايد بدانيد

كاغذ ديواري يكي از زيباترين هنرهايي است كه طي چند سال گذشته وارد بازار طراحي دكوراسيون داخلي شده است و دست همه افراد چه خانوم خانه دار و چه طراح دكوراسيون را براي ايجاد محيطي جذاب باز گذاشته است.

1- كاغذ ديواري به دو صورت در بازار موجود است:

  • رولي
  • متري در بازار موجود است.

2- توليد كاغذ ديواري به 3 صورت است:

  • ساده ( نقاشي شده )
  • بافته شده
  • الگوهاي گرافيكي ( نقش هاي تكرار شونده )

3- چاپ كاغذ ديواري به 5 صورت شكل مي گيرد:

  • چاپ سطحي
  • چاپ به وسيله حكاكي
  • چاپ سيلك ابريشمي
  • چاپ به صورت ديجيتال
  • چاپ به وسيله ماشين چاپ چرخشي

4- برخي از كاغذ ديواري ها امكان شستشو نيز دارند.

5- در صورتي كه نصب توسط نصاب انجام نشود ممكن است زير كاغذ ديواري هوا بگيرد و زيبايي كه بايد داشته باشد را ديگر نخواهد داشت و حتي ممكن است بعد از مدتي كاغذ ديواري از بستر خود جدا شود و چون به گچ ديوار كاغذ ديوار چسبانده شده، گچ ديوار را نيز جدا كند.

3 نمونه پر كاربرد از انواع كاغذ ديواري

1- كاغذ ديواري توليد شده با كاغذ

اين مدل كاغذ ديواري در مشهد كاربرد و توليد بسيار اندكي دارد به دليل آنكه لايه محافظتي ندارد و در مقابل آلودگي و رطوبت هيچ لايه محافظتي ندارد. ولي در مقابل بسيار تزئيني بوده است و طرح بر روي كاغذ چاپ ميشود.

2- كاغذ ديواري با وينيل سخت و جامد

كاغذ ديواري و هر آنچه قبل خريد بايد بدانيد | ديوار پوش | كاغذديواري | كاغذ ديواري |

مقاومت بالا، قابليت شستشو و كنده شدن بدون آسيب به ديوار

از ويژگي هاي عالي اين محصول مقاومت بالا، قابليت شستشو و كنده شدن بدون آسيب به ديوار مي باشد. در بيشتر فضاها قابل استفاده است به جز فضاهاي كارگاهي كه امكان تماس جنس فيزيكي نيز هست. در اين كاغذ ديواري لايه كاغذ ديواري با روكش وينيلي جامد پوشش داده شده است.

3- كاغذهاي وينيل فابريك بك

در اين كاغذها لايه اي پوشيده از وينيل سخت روي سطح دكوراتيوشان لمينت شده است . به 3 دسته نيز تقسيم بندي ميشود:

  • وينيل سخت يا جامد

بر روي لايه كاغذي و يا پارچه اي ، يك نوار وينيلي لمينت شده است . از ويژگي هاي اين نوع به قابل شستشو و ضد لك بودن اشاره كرد.

  • كاغذي

برپايه كاغذ بوده است و سطح طرح دار برر روي آن چاپ ميشود. برخي كاغذ ها روكش دارند ولي برخي هم ندارند. كاغذ هاي روكش دار بر روي آن ها جوهر كشيده شده است و از آن ها محافظت ميكند.

  • وينيلي نون وون ( غير بافته شده )

از يك كاغذ نون وون با يك صفحه وينيلي استفاده شده است . به علت مقاوت بالا و غير قابل نفوذ بودن براي حمام و آشپزخانه نيز قابليت كاربرد دارند .

چند طرح جذاب و مناسب كاغذ ديواري

1- انتخاب طرح گلدار

كاغذ ديواري و هر آنچه قبل خريد بايد بدانيد | ديوار پوش | كاغذديواري | كاغذ ديواري |

طرح گلدار هيچوقت قديمي نميشود

انتخاب كاغذ ديواري با طرح گلدار مورد پسند اكثريت خانوم هاست. اين نوع طرح گلدار هيچوقت قديمي نميشود و از مد به اصطلاح نمي افتد. ولي اگر قصد سفارش دادن كاغذ ديواري با طرح گلدار داريد حتما از كاغذ ديواري هاي ساده در كنار آن نيز استفاده كنيد.

در نظر داشته باشيد استفاده از طرح گلدار خيلي بيشتر فضاي اصلي منزل مناسب اتاق خواب نيز مي باشد.

2- طرح راه راه

كاغذ ديواري و هر آنچه قبل خريد بايد بدانيد | ديوار پوش | كاغذديواري | كاغذ ديواري |

طرح هاي راه راه مناسب هر سليقه اي و هر چيدماني

طرح راه راه در هر جا چشم نواز ترين طرح ممكن است. طرح هاي راه راه مناسب هر سليقه اي و هر چيدماني است. اگر مي خواهيد اين طرح را براي اتاق خواب خود استفاده كنيد سعي كنيد براي بالشت و روتختي از الگوهاي مكمل استفاده كنيد.

3- استفاده از المان چوبي

كاغذ ديواري و هر آنچه قبل خريد بايد بدانيد | ديوار پوش | كاغذديواري | كاغذ ديواري |

كاغذ ديواري با طرح چوبي فضايي دنج و راحت

مناسبي براي استفاده از جزئيات معماري كه ميخواهيد در منزل خود پياده سازي كنيد. كاغذ ديواري با طرح چوبي فضايي دنج و راحت را براي شما به وجود مي آورد.

4- استفاده از اشكال هندسي

كاغذ ديواري و هر آنچه قبل خريد بايد بدانيد | ديوار پوش | كاغذديواري | كاغذ ديواري |

طرح هاي هندسي با رنگ هاي جذاب

استفاده از طرح هاي هندسي با رنگ هاي جذاب اين روزا در بين جوانان با استقبال زيادي مواجه ميشود.

اگر قصد استفاده از اين ايده را داشتيد سعي كنيد ديوار اصلي منزل يا اتاق را از اين كاغذ ديواري استفاده كنيد و باقي ديوارها از رنگ هاي مكمل استفاده كنيد.

5- طرح هايي براي اتاق كودك

كاغذ ديواري و هر آنچه قبل خريد بايد بدانيد | ديوار پوش | كاغذديواري | كاغذ ديواري |

نمايي از ماهي هاي يك دريا

و بالاخره مي رسيم به اتاق كودكان..در استفاده از كاغذ ديواري براي اتاق كودكانتان سعي كنيد از اجناس خيلي خوب استفاده كنيد..البته معمولا در اتاق ها كودكان از استيكرهايي كه به ديوار چسبانده مي شود نيز استفاده مي كنند ولي استفاده از يك طرحي مناسب سن كودك ميتواند جذاب تر نيز باشد. مانند مرد عنكبوتي يا يك جمعيتي از حيوانات يا نمايي از ماهي هاي يك دريا.

منبع: كاغذ ديواري در مشهد

بازدید : 271
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

آيا با 20 قانون براي داشتن يا طراحي دكوراسيون حرفه اي آشنا هستيد؟

از دكوراسيون خونتون راضي نيستين؟ دنبال يه دكوراسيون بهتر ميگردين؟ دوس دارين وقتي مهمون به خونتون مياد با افتخار اونا رو دعوت كنين؟ من ميخوام امروز 20 قانون از بهترين ترفندهاي طراحي دكوراسيون حرفه اي منزل رو بهتون بگم

با من تا انتهاي اين مقاله آشنا بشين تا به راز و رمز اين دنياي عجيب اشنا بشيم.

20 توصيه ي ويژه براي طراحي حرفه اي دكوراسيون منزل شما

دكوراسيون داخلي منزل به يكي از دغدغه هاي اصلي بانوان تبديل شده، اينكه چه تركيب رنگي، چه سبك طراحي و يا چه نوع نورپردازي اي استفاده كنن تا دكوراسيون منزلشون رو به اون چيزي كه ميخوان تبديل كنن.

كارشناسان به اين نتيجه رسيدن كه مهم ترين نكته در طراحي يه دكوراسيون حرفه اي ساده و كم هزينه بودنشه تا ضمن اينكه اون آرامش رواني مورد نيازتون رو به خونتون بياره، هزينه ي زيادي هم براتون در بر نداشته باشه. پس اگه فك ميكنين بايد دكوراسيون خونتون رو تغيير بدين، يا يه طراحي خاصي براي دكوراسيون خونتون در نظر دارين، اين مواردي كه در پايين براتون توضيح ميدم حتما به كارتون مياد.

اينجا قراره من 20 مورد براي يه طراحي دكوراسيون حرفه اي داخلي منزل كه ساده و كم هزينه اس رو براتون جمع بندي كنم، پس اين مطلب رو از دست ندين

خب بريم سراغ 20 ايده براي طراحي دكوراسيون حرفه اي خونتون

عكس پايين بياد بالا

1- نقاشي كردن ديوارها:

كارشناسا ميگن ارزون ترين و سريع ترين راه براي بوجود آوردن يه تنوع تو طراحي داخلي منزلتون رنگ كردن اونه. ديوار هاي خونه رو با رنگ هاي پرانرژي و جذاب رنگ كنين. كارشناسان دكوراسيون داخلي بر اين عقيده هستند كه رنگ آميزي ديوارها، از سريع ترين و ارزان ترين راه هاي به وجود آوردن تنوع در طراحي داخلي منزل است. پس ديوار هاي خونه خودتونو با رنگ هاي پرانرژي و مناسب رنگ آميزي كنين.

دكوراسيون حرفه اي | 20 قانون | دكوراسيون | طراحي دكوراسيون

نقاشي كردن ديوارها

2- دوتايي يا جفتي انتخاب كردن وسايل

دكوراسيون حرفه اي | 20 قانون | دكوراسيون | طراحي دكوراسيون

دوتايي يا جفتي انتخاب كردن وسايل

وسايلتونو به صورت جفتي انتخاب كنين مثل مبل و گلدون و شعله هاي ديواري و دكوري ها و ….) اينجوري خونتون نظم بيشتري ميگيره.

3- گل و گلدون يادتون نره

دكوراسيون حرفه اي | 20 قانون | دكوراسيون | طراحي دكوراسيون

گل و گلدون يادتون نره

از وسايل تزئيني طبيعي استفاده كنين مثل گياهاي وحشي و سنگ هاي لب رودخونه در يك كلمه، طبيعت رو به خونتون بيارين.

4- تغيير ظاهر خونه:

واسه اين گذينه من 3 تا پيشنهاد براتون دارم كه براي هر كدومش جداگونه مطلب گذاشتم كه شما براي اينكه بتونين بهتر تصميم بگيرين اونارو بايد بخونين.

  • تعويض تابلوهاي خونه

قطعا تعويض تابلوهاي خونه يكي از بهترين راه حل هاست كه شما ميتونين يك تغييري توي خونتون به وجود بيارين. پس در هر صورت ازش غافل نشين. ميتونين عكس خودتون باشه، خانواده، منظره و..

  • آسمان مجازي

دكوراسيون حرفه اي | 20 قانون | دكوراسيون | طراحي دكوراسيون

آسمان مجازي

آسمان مجازي نسل جديد سقف هاي كاذبه كه با تركيب انواع ديگه ي سقف هاي كاذب و يا در كنار سقف هاي كاذب كاربرد داره. از مهم ترين مزاياي اون ميتونيم شيوه ي جديد نورپردازي محيطي كه ايجاد ميكنه اشاره كنم. براي اينكه بيشتر با اين هنر فوق العاده زيبا كه مناسب هر جايي هست آشنا بشين حتما به لينكي كه اشاره كردم يه سر بزنين مطمئن باشين شگفت زده خواهيد شد.

  • پوستر هاي سه بعدي

دكوراسيون حرفه اي | 20 قانون | دكوراسيون | طراحي دكوراسيون

پوستر هاي سه بعدي

ديوارپوش هاي سه بعدي يا كاغذ ديواري سه بعدي هم طرح نو و تازه اي در دكوراسيون مدرن بحساب مياد كه مي تونه محيط هاي يونيكي و خاصي را ارائه كنه. ارائه تصاويري مثل اشكال هندسي، مناظر طبيعي سه بعدي و بناهاي خاص جزوي از مرسوم ترين نوع كاغذ هاي ديواري پوستري و سه بعدي هستند.

5- رنگ درب ورودي خونه

دكوراسيون حرفه اي | 20 قانون | دكوراسيون | طراحي دكوراسيون

رنگ درب ورودي خونه

رنگ در ورودي خونتون رو هم ميتونين تغيير بدين. فكر كنين هر سري كه ميخواين خارج بشين يا وارد بشين چشمتون به يه در خيلي خوشگل ميفته و روح و روانتون تازه ميشه. من امتحانش كردم خيلي خوبه

بازدید : 261
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

امروز ميخوايم يكم از مبحث آسمان مجازي خارج بشيم و با مفهوم كاغذ ديواري سه بعدي چيست؟ آشنابشيم و تفاوتشو با كاغذ ديواري بيشتر درك كنيم. و همنيطور علاوه بر اين با يك سري از اسامي كه براي كاغذ ديواري سه بعدي استفاده ميشه آشنا بشيم، اسامي مثل wallpaper three-dimesional ، كاغذ ديواري سه جهته يا حتي ديوار پوش سه بعدي هم ميگن. پس در اين موضوع با ما همراه باشين كه ميخوام دراين مسير پر پيچ و خم كاغذ ديواري سه بعدي 0 تا 100 راه و باهم بريم و خسته هم نشيم.

wallpaper three-dimesional كاغذ ديواري سه بعدي چيست؟

كاغذ ديواري سه بعدي چيست؟ كاغذ ديواري سه بعدي كاغذ ديواري سه جهته wallpaper three-dimesional

wallpaper Three-dimensional كاغذ ديواري مناسب محل كار يا فضاهاي مهيج

اول بايد سوالي كه مطرح كرديم و جواب بديم. پس كاغذ ديواري سه بعدي چيست؟ ديوار پوش سه بعدي انواع متفاوتي داره يعني انواعى از كاغذ ديواري هايي هستند كه طرح هايي بصورت تصاوير سه بعدي روي آنها ايجاد ميكنند. و تنها دليل استقبال بي نظير هم وجود نماهايي هست كه داره كه به واقعيت خيلي نزديكه. مثلا يك ماشيني كه هر لحظه به اون نگاه ميكنين احساس ميكنين داره با سرعت نور به شما نزديك ميشه و هر لحظه ممكنه به شما برخورد كنه يا يك جنگلي كه زير نور ملايم شاخ و برگش پنهان شده و شما ميتونين هر لحظه از بودن در اون فضا لذت ببرين.

نكته خيلي خيلي خيلي مهم:

قبل از هرچيز اينو بگم منظور ما از كاغذ ديواري سه بعدي، رولي هست كه، داراي طرح سه بعدي تكرارشونده مثل سنگ دكوراتيو، آجر يا چوب. و اين موضوع كاملا با پوسترديواري سه بعدي فرق ميكند. ولي آيا شيوه توليدشون هم با هم متفاوته؟ با من همراه باشين كه متوجه بشين.

ديوار پوش سه بعدي يا كاغذ ديواري سه جهته ايده قديمي يا مدرن؟

كاغذ ديواري سه بعدي چيست؟ كاغذ ديواري سه بعدي كاغذ ديواري سه جهته wallpaper three-dimesional

ايجاد فضايي شاعرانه با كاغذ ديواري سه جهته

قطعا ايده كاغذ ديواري سه بعدي wallpaper three-dimesional در دكوراسيون مدرن خيلي ايده جديدي هست به خاطر اينكه فضاهاي منحصربه فرد و خاص و ايجاد ميكنه. مثلا طبيعت، اشكال هندسي، و حتي ادبيات. شما تصور كنين يك ديوار از اتاقتون از اشعار مولانا يا حافظ پر شده و هر سري ميتونين غرق بشين در دريا ادبيات.

كاغذ ديواري سه جهته يا wallpaper three-dimesional از لحاظ توليد چه تفاوتي با هم خانواده خود دارد؟

توليد كاغذ ديواري سه بعدي يا ديوار پوش سه بعدي شبيه به پوستر ديواري هست. ولي براي اينكه تفاوت زمين تا آسمونشو درك كنين بايد حتما حتما مقاله اي كه به صورت جامع و كامل درباره پوستر ديواري توضيح دادم و مطالعه كنين. مطمئن باشين بعد از خودن مقاله ديدتون نسبت به اين هنر كلا عوض ميشه.

آيا wallpaper three-dimesional طراحي و جنس هاي خيلي خاصي دارند؟

كاغذ ديواري سه بعدي چيست؟ كاغذ ديواري سه بعدي كاغذ ديواري سه جهته wallpaper three-dimesional

تاثير كيفيت بر كاغذ ديواري سه بعدي

همه فكر ميكنند وقتي وارد يه مغازه ميشوند كه يك كاغذ ديواري بگيرن اون جنسي كه از همه خاص تر هست پس كاغذ ديواري سه بعدي همونه با اينكه سخت در اشتباهيد ميدونين چرا؟

منبع: كاغذ ديواري در مشهد

تعداد صفحات : 12

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 172
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 12
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 6
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 142
  • بازدید سال : 433
  • بازدید کلی : 75162
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه